® Zheeba - Porträtt

Publicerad 2011-02-14 12:48:37 « Vardagen,



Imorse skickade jag över några bilder till Linda (http://spiritsart.net) som hon ska måla porträtt av, typ som ett kollage. Ska bli riktigt kul och se vad hon kommer fram med, hon är så duktig! Så jag tycker du ska gå in och kolla igenom hennes arbeten hon gjort, och hon är inte dyr heller - har jag råd, har du råd ;)

Och jag skickade över x antal bilder, men alla behöver ju inte vara med.
Jag har haft svårt att bestämma mig för vilken bild som skulle användas
så det fick bli flera istället. Så jag skickade över några stycken så hon
kan välja och vraka mellan dem. Och eftersom Zheeba har såna färger i
ansiktet så blir det med färgpennor som hon får måla med. Svart/vitt är inte
något som passar Zheeba. Sen tror jag att hennes färger skulle passa till
färgen vi har på väggen här i vardagsrummet också.

När hon gjort klart Zheeba så har hon ytterligare ett projekt ifrån mig: Smokey!
Jag har dock problem med vilken bild! Jag funderar även på om det ska vara någon
text på det, men det får jag fundera över, tror inte det skulle vara speciellt snyggt.
Men en Smokey bild ska jag ha! :)

Sen kanske jag ska be henne göra en på Olivia också, då måste jag ta någon bra bild,
så man ser hennes snälla ansikte - som present :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-02-19 12:44:22

Va roligt att du vill att jag ska göra ett porträtt av din vackre Zheeba :D Snart så ska jag sätta igång med det, har bara ett hästporträtt att avsluta :)



Burr va kallt det är ute nu, har ni det varmt och skönt inne hos er? Där nere hos oss i lilla rummet är det as kallt.



Ha de gött! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela