® Tass i tass

Publicerad 2011-02-20 20:51:56 « Vardagen,

Det har hänt lite dem senaste dagarna.

Imorse fick jag sällskap ute på promenaden av svägerskan och Azcona.
Det var riktigt kul! Den där Azcona är hur skum som helst, men en
rolig hund - hehe! Dull gumman :)
Bilder kommer när vi fått internet!


Annars har jag lärt mig mer och mer att släppa kontrollen.
Zheeba är duktig och lyssnar - det vet jag!
Det är jag som är nojig att det ska komma något bakslag - katt,
hare, rådjur eller vad som helst som förstör det hela..

Imorrn kommer Fanny och då blir det långpromenad, och då menar jag verkligen
långpromenad. Fy vad skönt det ska bli!


På tisdag ska jag och Zheeba träffa en Siberian Husky hane som kanske
ska vara här om dagarna, ska bli intressant.  :) Men som sagt, vi får se
hur han är och hur Zheeba och han går ihop.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela