® Ska jag någonsin..

Publicerad 2011-02-22 20:06:20 « Vardagen,

Om jag någonsin kommer tänka tanken att para Zheeba igen så har
jag haft ögonen på två hundar ett bra tag. Det är Bonzo, en av kärlekarna
man har träffat genom åren. Ni som träffat honom förstår det.
Men eftersom jag är lite på sne med ägaren så tvekar jag ang honom..
Andra snygga, trevliga och friska killen är Rocky..
Det är en braa bit att åka, men som sagt har jag tänkt para Zheeba igen
så är det värt det.
http://www.blocket.se/malmo/Rocky_for_parning_31263222.htm?ca=8&w=3

Men.. Jag tror inte jag kommer avla på henne igen.
Det är en sak som framtiden får visa :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Amanda & Akila

Publicerad 2011-02-22 20:43:59

sv; Nej, han har jag inte sett? Lagt ut annons nyligen eller?

Ja alltså, jag är väl inte emot blandrasavel på så sätt. Men den onda cirkeln som blir med billig blandras-köpa-jättebra-trotsålder=mindrebra-annons på blocket...

Postat av: Linda

Publicerad 2011-02-23 18:53:21

Snygg kille :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela