® Jag vill vara med dig!

Publicerad 2011-02-12 23:11:17 « Vardagen,

Vi var ute med selen och övade på lite olika moment.
Det var lite jobbigt för Zheeba, hon ville ju såå gärna gå och lukta
på alla nya dofter som fanns! Men hon skötte sig bra..

Vi kom hem igen och möttes av en glad granne som ville ut på promenad.
Så jag följde glatt med. Jag ångrar dock att jag inte tog på Zheeba selen.
Fy fan vad hon låg på, det gjorde hon dock inte när vi var ute (men hon är en hund
som gärna drar när jag är fokuserad på annat -.-) Så vi får väl börja om
från början med den där selen, så hon förstår att det är DÅ man ska dra :)
Vi plöjde genom djup orörd snö, jag ska erkänna det var lite jobbigt.
Men perfekt för hundarna :D

Sen dess har hon varit lugn och fin. Så om vädret håller i sig så gör vi om samma veva imorrn.
Går samma väg. Det var en lagom fin promenad måste jag säga :)
Bilder får komma upp någon annan dag då jag inte hittar kabeln ;P
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-02-13 19:04:28

Visst va det härligt att klampa i all snö :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela