® Fredag kväll

Publicerad 2011-02-11 21:26:02 « Vardagen,

Jag trotsar mig själv och går ut i kylan - tänker att jag ska ta mig fan göra något av den här promenaden och det slutar med att vi går in för Zheeba tycker att snön är mycket roligare än mig ;P

Så nu sitter jag och funderar på om jag har något här hemma som hon kan dra, så vi kommer ut på en långpromenad. Men har vi det? Något lite tyngre men ändå icke ömtåligt. Jag funderar och funderar men komma inte fram till något bra :/


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela