® På med kläderna !

Publicerad 2011-12-09 14:51:57 « Vardagen,

Ne! Det blev inte som jag trodde. AnnaLena och Bengt hämtade upp Fanny lite tidigare, så jag mötte upp dem och gick bort till Göran och Mario. Snackade lite och tog med mig en snöskyffel hem :)
Har diskat och fixat kaffe åt hjärtat. Nu är det bara lite små pill och fixa ordning något att äta innan jag ska iväg och hjälpa / titta på när Felicia rider.

Sen blir det kvällsmys med Zheeba. Lite leksaks pyssel tror jag :)


RIP Mammas Buse. 2005-2007 <3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela