® Positiva Frövi

Publicerad 2011-08-30 21:55:53 « Hundliv,

Dagarna går sakta framåt och det är intressant.
4 år sen sist, 4 år sen jag hade en egen valp som skulle bli rumsren.
En egen valp som bet på allt och som man skulle forma efter eget tycke.
Nu har det gått 4 år och här sitter jag och har hand om en valp igen.
Inte min den här gången, tack och lov (eller vad säger man?)


Zheeba är iaf en bra lektant, tycker iaf jag. Men Lovis tycker nog annorlunda.
Ute kan Zheeba leka men inomhus är det lugn och ro. Och Zheeba fostrar henne
vid varje tillfälle hon får.

 

Lovis har iaf en beskyddare vid sin sida när vi har varit ute och gått.
Så fort det är någon annan hund eller någon människa som ser lite
skum ut eller går konstigt så morrar Zheeba. Hon lyssnar på tillsägelse
och ger sig direkt. Men en beskyddare är hon :)

På torsdag är vi i Örebro och umgås med Fanny och Olivia.
På torsdagskvällen får Zheeba sin ledighet :)


[Denna bjuder jag på]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela