® Onsdag!

Publicerad 2011-08-31 21:51:04 « Vardagen,

I två dagar har jag gått upp 5.15 men lyckats somna till några timmar igen efter
att första passet är avklarat. Imorrn ska jag upp 5.10 för att ta ut lillvoffan och lägga
frukosten i blöt. Bussen mot Örebro går 5.55.  Möter upp Annica och Olivia på
resecentrum och sen hämtar upp Fanny 8.45 :)

Idag vart jag ganska chockad. Jag var med Annika ut till sina hästisar.
Jag satt i stallet och bredvid stog både Nisse och Zorro. Tina och Annika
borstade dem och så. Jag skriver sms och när jag sen tittar upp så har
jag en hästmule i ansiktet. Haha Chockad? Ja, det kan man lugnt säga.
Puss - Zorro.


Det kommer bli ganska tomt att lämna Annika. Men vi har ju telefon.
Det har varit riktigt kul, intressant och skönt att vara här. <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela