® Aj aj !

Publicerad 2011-04-17 22:53:42 « Vardagen,

Jag och hjärtat tog en extra runda idag - och kom hem och Zheeba blödde på tassen.
Klon hade gått av - på mitten - och älskling hjälpte mig med att klippa bort den flisen som bara hängde.
Zheeba haltade inte ens - visade ingenting. Dumma hund!

Men nu ska jag ha lite mer koll på klorna och verkligen se till att dem inte blir för långa, men jag klippte klorna förra veckan. Kanske är dags att börja fila?


Jag bara älskar den här bilden !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Amanda & Akila

Publicerad 2011-04-18 13:31:18

Jag klipper, och sen filar jag ner..

Akilas klor växer som ogräs, och det har väl mer med min rädsla att klippa i pulpan att göra då jag träffat den några gånger.. Så jag filar precis intill pulpan, så den drar ihop sig lite, och nästa gång kan man ta lite till och få dom kortare :)



Ja, jag har slarvat lite med kloklippningen så inte fått ner dom till den längden jag vill ha, även fast dom inte är för långa

Postat av: eeeeeemmaaaaa

Publicerad 2011-04-22 21:53:24

och med filning blir dom ju så lena och fina också ;-) Esh, ändå bra att fila, då får man in det på rutin och har lättare när man får hem valpis, där vill man ju verkligen inte klippa i pulpan, så då klipper man lite och filar desto mer, skiiitsmidigt! jag är helt för ! M har dock lite åsikter om det där med filningen, men han är för kaxig för sitt eget bästa också ;-))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela