® Förvirrad - Hur kan man göra så?

Publicerad 2012-11-17 18:11:00 « Personligt,

Jag blir förvirrad av attityden, av orden, av allt. Jag förstår inte hur man kan göra på det sättet
 
Jag kan sätta mig in i hennes situation, till 25%, resten går inte. Varför?
Vi får väl se om det blir några svar på våra frågor..
 
Just nu blir jag bara så förvirrad och förstår absolut ingenting!
 
 
Blod är inte tjockare än vatten!
 
 
Moster saknar er, busungar <3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela