® Är blod tjockare än vatten, eller är det tvärtom!

Publicerad 2012-11-13 22:44:00 « Personligt,

Är blod tjockare än vatten, eller är det tvärtom?
 
Det finns ganska mycket som kan ge mig fruktansvärda ångestattacker, det finns få saker som irriterar mig så mycket som svek gör. Dubbelmoralen som kryper fram när man pratar om att blod är tjockare än vatten, sen beter sig som att blodet som rinner i personens kropp är gjort på gift. Gift som kryper genom kroppen och får personen att agera på ett väldigt märkligt sätt. 
 
Logiskt tänkande finns inte, respekt, hänsyn - dem orden hör inte ens hemma i det här! 
 
 
 
 
Är blod tjockare än vatten, eller är det tvärtom?
 
Om du delar DNA med en person, betyder det inte att ni är familj. Inte i min värld iaf! Det finns många människor i mitt liv som jag anser är mer familj än mitt egna DNA. Sen finns det alltid undantag, och dem behöver jag inte ens nämna!
 
 
DNA can kiss my fucking ass!
 
 
 
I would walk over fire for you, but you keep screwing me over!
Over and over again, and I cant let you go.
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela