® Det hugger i hjärtat

Publicerad 2012-11-15 21:37:00 « Personligt,

Det hugger i hjärtat när jag ser dig!
 
Trots att vi lever i en teknisk vardag så verkar vissa telefoner, communitys etc, bara fungera åt ett håll. Är det så det ska vara, eller går det att förändra? Är blod tjockare än vatten, eller är det tvärtom? Det hugger i hjärtat när jag ser dig, när jag får höra något nytt och jag blir alltid lika irriterad. Det finns vissa saker man absolut inte ska göra. 
 
Jag kan inte skälla på dig längre, men ilskan kokar inom mig! 
Om jag bara kunde få höra rösterna igen, bara för någon minut!
 
Jag kan förstå om du tycker att det är vi som har gjort fel, jag kan förstå att du inte hör av dig. Men att bara försvinna i det tomma intet fungerar inte, du kommer fram tids nog ändå! 
Men att göra klarspråk, att du inte vill ha med vissa personer att göra längre - för att släppa det gamla och gå vidare, för att sedan ta kontakt med dem igen - det är sjukt, sjukt! 
 
Det finns allt för många frågor utan svar..
Dem kommer aldrig bli besvarade, och jag vet inte hur länge jag orkar!
 
Är blod verkligen tjockare än vatten?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Gadden

Publicerad 2012-11-30 22:21:33

Bra och ärlig blogg = gillar!

Svar: Tack så mycket, jag hoppas att jag ska kunna hjälpa någon på ett eller annat sätt genom att prata om saker och ting.
JhillhzaN

Postat av: Gadden

Publicerad 2012-12-01 12:54:51

Kolla gärna in min blogg

http://iamgadden.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela