® Pang sa det

Publicerad 2015-11-19 01:17:00 « Vardagen,

Jag fick veta att Djävulen flyttat till Kumla..
Nu vet jag vart!!
 
 
.. Varför har jag koll? Jo för att jag ska slippa stöta på honom, att jag inte ska vara i närheten av hans bostad. Så långt bort från han som jag kan komma..
 
Sen vet jag att han ägde en Volvo tidigare, kollade upp regnumret och den är inte skriven på han längre (?)
Vet att han körde en VW sist jag stötte på honom, en lila.. Men har försökt leta reda på regnr men hittar inte!!
 
 
Sånt här ökar det hela ännu mer.
Ju mindre jag vet desto nojigare blir jag!!
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela