® Det här med att flytta

Publicerad 2015-05-06 18:52:16 « Vardagen,

Jag vill gärna flytta härifrån, och flytta till något ställe där alla djur och vi människor trivs.
Jag vill flytta ihop med Marcus igen!
 
 
Jag har hittat en 4a, mitt i centrum (vid Berhns arena) Och jag bara ÄLSKAR planlösningen! Här får Marcus sitt rum för sig själv, och jag kan ha kaninerna i ett ;)
 
 
 
Detta är 3an, och jag älskar den planlösningen också. Däremot ligger den flera mil utanför stan, så hundvakt till Zheeba blir jävligt svårt! Där kan kaninerna bo utomhus (då fixar man bättre burar).. 
 
.. Jag vill !
 
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela