® Jag sadlar om

Publicerad 2015-03-24 18:58:31 « Vardagen,

Kan jag bli blåst av en sjuk människa, privat, så ska jag defenitivt inte jobba med sjuka människor!
Så jag släpper drömmen om att jobba med äldre missbrukare och öppnar upp ögonen, ännu en gång, för hundar/djur.
 
Hundskötare, där startar min resa!
Att få arbeta med hundar.. Och få lära mig mer om det jag redan vet rätt mycket om. Varför dem gör si eller så, det finns alltid en anledning. Men jag får mer kött på benen, och det är tack vare Cheva som jag nu söker mig till såna här utbildningar. Han kan lära mig massor!
 
Sen kör vi vidare inom djursjukvården - och till slut hamnar jag där jag vill - hundpsykolog!
Om jag tänker starta hunddagis/hundpensionat med olika tjänster, det återstår att se. 
Men jobba med människor? Never! Jag tänker kämpa mig in på djur sidan nu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela