® Muhaha

Publicerad 2015-02-13 11:38:17 « Vardagen,

Du hade mig runt fingret, finta mig så simpelt.
Som en fluga fastnat i ditt nät och du var spindeln.
Kall som en vinter, du lämna inget kvar.
Men jag kan lova allt du gjort kommer tillbaks.

För jag ska resa mig ur aska, upp från mina knän.
Värsta superman, jag krossar allt i min väg.
Du ska få se på vem du kastat, är inte som förut.
Men pass på allt det där, bara se på mig nu
Bara se på mig nu

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Det är sant, jag kan inte fatta det själv ens en gång.
Djävulen ska flytta och min fristad förblir en fristad, min trygghet - mitt hem!
Det är inte bara rykten, det kommer verkligen hända! 
Min framtid är säkrad!
*glad och dansar runt*
 
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
 
Dock har jag inte hört något från polisen, men det tekniska tar ju tid. Och jag har börjat tänka i banorna om när dem är klara. Vad kommer dem finna? Kommer jag bli åtalad för något? Kommer jag få någon skit emot mig? Vad kommer sägas på en ev. rättegång? Är jag tillräckligt stark för att sitta i samma rum som djävulen? Är jag tillräckligt stark för att veta vad han säger, vad han har att säga till sitt försvar?! 
Det spelar ju ingen roll vad han säger, när jag vet hur han har fått mig att må. Isolerad, kränkt och helt förstörd på insidan!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela