® Ångest - Depressions tillstånd

Publicerad 2015-04-13 19:45:37 « Vardagen,

.. Det är den senaste diagnosen!
Kul att man får veta vad man får för stämpel, för mig är det lättare att lösa problemen om man vet vad det är. Men som det sett ut så har jag fått arbeta med allting själv - och det verkar som att jag kommer få fortsätta med det..
 
Fick ett telefonsamtal i eftermiddags, lunchtid snarare. Dolt nr, men fick ändå sms om att något 010 nr ringt. Sökte upp numret men hittade inget, försäljare säkert.. Dolt nr ringer senare och det är polisen.
 
Hon berättar att dem har haft in Djävulen på förhör häromdagen, och att han inte erkänner något. Han säger sig inte har gjort något, förutom mailen till mina chefer. Och med tanke på att den tekniska bevisningen inte kan visa om det är han så berättar hon att det ser mörkt ut - men hon skulle höra av sig.
 
Jahopp! 
Jag förklarade att jag har ärr kvar, från allting, jag vill få ett slut på allting. Hur ska jag få tillbaka det som blivit bestulet? Min frihet, min trygghet, mig själv!!!
Hon erbjöd sig att kontakta BOJ men jag har redan kontakt med dem - och dem kan inte hjälpa mig. Dem enda som kan hjälpa mig är läkare som skriver ut mediciner, eller någon samtalskontakt - men inte ens det kan jag få. Och skulle jag få det så dröjer det evigheter tills dess. 
 
.. Allting känns hopplöst och det känns som det lika gärna kan kvitta.
Allting som jag gick igenom, det var något som jag kunde klarat själv - utan en anmälan. Ett hopp om att få rättvisa på det hela, men icke! Jag kommer gå ut med alltihop - jag kommer låta vem som helst få ta lagen i egna händer. Jag ger upp det här nu, jag ger upp om rättvisa!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela