® Snart helg!

Publicerad 2014-10-16 20:30:39 « Personligt,

Jag sett hon stått vid stranden
med blick i fjärran fäst.
Hur tårar utav längtan
stal all kraft ut hennes bröst.
Men ej hjärtat hastigt brister
när så saknad sakta tär,
Ett hjärta blöder sakta, tynar bort.
 
Slå mig hårt i ansiktet så får jag känna att jag lever,
Skjut mig här och nu för nu kan jag dö,
Slå mig hårt i ansiktet så får jag känna att jag lever,
Skjut mig här och nu för nu kan jag dö,

Huvudet ner i asfalten så får jag känna att jag lever,
Bränn vår stad med elden inom dig,
Rista in ditt namn på mig för jag vill veta vad du heter,


 
... Jag säger hejdå!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela