® Sista dagen ledig

Publicerad 2014-10-20 11:42:16 « Vardagen,

DÅ var den här, måndagen, sista dagen ledigt. Men skönt att komma tillbaka till jobbet imorgon igen. Har skrivit upp hur jag ska jobba resten av året, och Januari. Och som det ser ut så jobbar jag hela julen! (yeeeeees) Och ska prata med chefen imorgon att jag kan jobba lite extra om dem behöver ;) Jag tar ut min semester nästa år istället ;)
 
Fastnade på Ebay igår kväll, och det är inte konstigt... Massor av CocaCola grejer! Och min största dröm är att ha hela lägenheten inredd i Cola grejer. Man måste börja någonstans så jag behöver jobba extra för att ha råd med allt. Jag får börja smått och sikta mot CocaCola soffa, fotölj, säng, kylskåp, bord etc längre fram.. Men gardiner, sängkläder, duschdraperi, burkar och dekaler ska jag väl kunna fixa ;)
Så det är det enda som står på önskelistan - CocaCola shit! Eller som Mia säger, Coco Cola freak 
 
(Fattar ni vad snyggt det vore i mitt lilla badrum? ;))
 
Sen har jag lagt en beställning på lite kläder jag behöver, jeans och bhar. Skulle vilja åka till XXL idag och kolla vad dem har för jackor eller byxor, men jag surfar på nätet så länge ;)
 
Men nu ska jag vrida upp volymen och sätta mig med inköpslistan, det blir storhandling den här månaden. Både grejer och mat.. Hundmat om inte annat, det ska inhandlas x antal påsar. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela