® Livet är bra orättvist ibland..

Publicerad 2014-10-23 18:16:32 « Personligt, Vardagen,

Jag ska försöka ge fan i att fördjupa mig i människor,
men det är banne mig svårt när man jobbar med dem..
 
Jag ska försöka hålla mig på sträckbänken, inte fördjupa mig med människor. Jag håller mig till mina nära och kära som vet vad jag hålls med och som redan känner mig tillräckligt väl. 
 
Jag är godhjärtad, jag vill väl, jag vill att alla ska trivas med sitt liv, jag vill göra vad jag kan för att få någon att le, jag tror gott om alla människor, jag öppnar mig för lätt mot nya människor, jag vill vara social..
 
Det är svårt att vara alla till lags, men jag får ut mina känslor på jobbet - där kan jag ge omtanke och vara dem till lags - jag behöver inte se till att "bekanta" mår bra. Jag behöver inte se till att alla mår bra, jag behöver inte öppna mig för alla. Jag måste sätta ett stort stopp för det här nu, annars blir det bara värre..
Jag behöver lära mig gränser, och att hålla på dem.. Nu och om någon gång kanske jag lär mig att backa undan lite.
 
 
Imorgon skulle jag varit ledig, men fick ett extra pass 7-14. Det tackar vi för och håller alla tummar att det inte är någon snö imorgon bitti, då blir det jobbigt. Men! Jag har fortfarande världens bästa arbetskamrater, jag vet inte vad jag skulle göra utan er <3 <3
 
Nu ska jag njuta utav kvällen med mina kära, dem underbaraste på jorden. Och kanske orkar man sig på ett litet träningspass med buffeln.. Bara kanske! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela