® Lite bättre?

Publicerad 2014-10-03 16:51:00 « Vardagen,

Jippi, lagom när hostan är på väg bort så kommer ångesmonstret och knackar på. När det har varit sån jävla hosta ett tag nu så säger ena hjärnhalvan åt mig att det är ångest, att jag ska försvinna in i min grotta och inte alls stanna kvar, medans den andra säger att det är luftrören det är fel på och det kommer bli bättre när förkylningen är bättre.. En ständig kamp inombords..
 
 
Idag är ingen bra dag, ångestmonstret är efter mig. Biter mig i hälarna och vill locka på uppmärksamhet, jag blir helt slut av det här. Hostan är bättre, nu är det verkligen på bättringsvägen!
Ikväll ska jag försöka ta det lungt, fixa till naglarna så jag kan jobba nästan hela nästa vecka utan att behöva sitta med det.. 
 
Jag har alltid varit emot dessa kondomer till mobilerna. Men jag tänkte att jag måste köpa en, eftersom jag har en tendens att tappa telefonen allt för ofta. Och ja, efter bara någon dag så tappar Jill telefonen i asfalten - det var tur att kondomen var på, annars hade jag varit utan telefon.. >_<
 
Ångesten skriker inom mig, det dåliga samvetet..
 
Vad fan ska jag göra??
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela