® Än så länge..

Publicerad 2014-10-21 14:40:00 « Vardagen,

Än så länge är det en bra dag idag. Började morgonen med den vanliga rundan med älgarna. Vidare mot jobbet, kände av ryggen och trodde att dem här 5 timmarna skulle bli en pina. Men icke! Jag och Liza var hos den skönaste tanten. "Jill tvättar ordentligt för hon är lesbisk". Hahahaha! "Har du en randig fitta?".. Ja, imorse kunde man inte göra något annat än att skratta.. 
Lesbisk? nJa, jo för jag har ju min kära arbetskamrat Jenny på sidan av, hoppas jag. Och har väl haft det ett år nu, så ja.. Vad säger man, ibland sprids ryktena fort. ;)
 
Idag känner jag mig på bra humör iaf.. Känns som att ingenting är omöjligt, så tog en dusch och vred på lite musik. Så ska väl ta itu med lite kläder, imorgon är det sovmorgon. Sen är det upp tidigt >_<
 
Ska även försöka få in nytt trick på Cheva.. Så inomhus träning står på schemat idag, nu när mattan är på plats och han inte halkar iväg ;)
 
 
 
 
Jag hade glömt hur högt det låter från flaskorna när kaninerna dricker. Inatt var första natten, på flera veckor, som jag spenderade den i sängen. Annars har jag sovit på soffan. Så frågan är om inte ryggen gillade soffan bättre? :/ Esh! En het dusch så går det över en stund..
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela