® Always CocaCola

Publicerad 2014-10-08 18:17:39 « Vardagen,

 
Ångesten tar över och gör mig tokig. 
 
 



 Förutom ångest så har jag tandvärk, vilket kanske iofs inte är konstigt.. Men jag tycker att det borde ge med sig nu. Ibland kan det dock bli för mycket, och det erkänner jag. Jag ska hålla mig till det jag vet inte gör mig illa.
 
Esh, vad vill ni veta egentligen? Vardagen har blivit en mardröm. Mina rutiner är borta, mestadels. Men jag kämpar på ändå, jag har väl slarvat en gång och fallit tillbaka. Men nu är jag igång igen, och det är rätt skönt att få tillbaka gnistan, den känslan känns bra. Även om det mesta ser mörkt ut. Lite positivt varje dag gör ingen skada - tvärtom!
 
Sen jag kom hem har jag hunnit med att diska upp en 3-4 dagars disk, duscha, packat lite shit och skrivit en inköpslista. Istället för att ha den i huvudet så är det bättre att ha den på papper, så kanske man inte glömmer speciellt mycket av det där viktiga.
 
Jag har en längtan bort, upp till Husum - till min syster och hennes barn. Jag har inte träffat barnen på flera år och saknaden är enorm! Men hur ska jag få min vilja till verklighet? Jag har ågren över att jag inte kunde följa med mamma upp nu när det är kärvt där uppe. Jag vill, jag vill, jag vill!
 
Jag vill, men sen händer det inget - jag flyr från det som är jobbigt och jag vet om det. Men det händer inte så mycket mer än så.... Fuck it !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela