® Tandplågarn

Publicerad 2014-11-02 22:11:27 « Vardagen,

Det är på tiden att kontakta tandplågarn.. Colan har gjort sitt, godis o annat skit.. Så nu blir det att gå till tandis innan man får rycka ur, eller tappa alla tänder.. så långt får det inte gå..

Så nu har jag kontaktat tandis, bad dem ringa för att boka tid.. Jag vill inte!!! För der första gör det ont nu, och för det andra så blir det dyrt.. :-(

Och jag vill inte nämna något till någon för då får jag bara höra att det är colan, och det vet jag ju redan.. men jag kan inte sluta bara sådär :-(
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela