® Sisodärja

Publicerad 2014-11-24 00:10:44 « Vardagen,

Har hjälpt.Cheva med vätskeersättningen. Även ställt honom i ytterligare en dusch, samt fönat honom gånger två.. Jag satte mig o åt ostbågar, o plutten låg nedanför mig på golvet och tiggde. Klart han fick några, även om jag vet att det inte är bra för magen. Men han åt dem, samt så slängde jag i några i en skål med torrfoder så han åt några kulor iaf..
 
Medans jag väntade på att det skulle bli reklam så fick jag rycket och gjorde:
# 10 situps ✔ 
# 10 rumplyft ✔
# 10 armhävningar ✔
# 10 benlyft (liggandes) ✔
# 10 hundställning (stod på alla fyra o ut med ett ben+arm) ✔ 
# höll upp benen o spände magen ✔
 
Det var ett ryck, inget jag vet om jag ska fortsätta med ett bara göra när jag fåe ryck.. Men kändes bra efteråt. Få ut litw aggression..
 
 
För övrigt..? 
Jo, jag tar en dag i taget. Är inte rädd för att gå ut, jag känner bara "kom igen, pussy, gör vad du vill - du åker dit ändå". 
Så jag hoppas verkligen att jag vågar jobba snart. Än så länge får jag panik på bara tanken av att gå ut, det arbetar jag med genom att gå ut med hundarna lite oftare och aktivera dem på promenaden. Det stärker mig..
 
Att gå i en affär får jag panik över. Speciellt tanken på att kanske stöta ihop med honom där.. 
 
Imorgon ska jag ringa handläggaren och kolla hur det går, samt skicka över det senaste mailet från honom. Så han vägrade lämna tillbaka grejerna, som inte tillhör honom. Fick ju hjälp av en granne att medla, hotade.med att ringa polisen.. Och grejerna stod där, blockerade porten.. Jag som hade sett fram emot att ringa polisen,  och han förklara för sina barn. 
Det tyckte polisen jag pratade mes när jag kompletterade anmälan med mailet, att set lät som en bra plan. Att einfa 112 om inte grejerna kom tillrätta..
 
Och så ska jag ringa maja och berätta att jag inte hört något från hallsberg,  dem kan dra åt helvete! 
Och ringa chefen om att jag är hemma en vecka till. 
 
Det här suger, ekonomin går långt ner åt helvete! 
Så den här månaden ska Marcus få hjälpa mig, storhandla o sånt. Dock måste jag köpa dator, jag får panik annars.. 
 
Nu ska jag ge cheva lite mer ersättning innan jag bäddar ner mig.. 
Se om man får sova något..
 
Den där jävla idioten, tryckt ner mig så långt att det inte.går längre.. Känner mig fortfarande äcklig.. Det sitter i huvudet hela tiden.. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela