® Saknad

Publicerad 2014-11-01 16:56:07 « Vardagen,

Imorse, när jag och älgarna var ute, var det dystert. Alldeles tyst, det enda som hördes var regnet som slog mot asfalten och hundarnas flåsande.. Samtidigt lite läskigt.

Tankarna gick runt, värre än vanligt, och jag hade svårt att släppa dem.. Så många som har lämnat jordelivet, så många som är saknade.. Så många älskade..
Saknaden efter er är enorm. Tänk om du kunde få se syrrans barn växa upp.. Tänk om jag kunde få ha min bästa vän samtidigt som jag har dessa älgar.. Tänk om jag kunde ringa och prata med dig som förr, om allt och ingenting..
Tänk om!


Drömmen jag drömde inatt fick mig att tänka efter. Så Jill ska ta ett tappert försök med att försöka dra ner på cola intaget, äta bättre och försöka ordna upp det här.. Det är inte lätt när man är beroende :-/

Men vi kör på.. En dag i taget!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela