® på väg!

Publicerad 2014-11-27 22:41:05 « Vardagen,

Jag har fått hjälp.. Oerhört tacksam att personen vågade stiga fram. 
Den där människan har varit inne i min lägenhet,  den 3 november,  medans jag var ute med hundarna och böt min hårddisk mot en av sina trasiga.. 
När polisen var där i veckan så tog dem all datautrustning.. Människan frågar sina barn om polisen varit i källaren,  nej.. 
Dvs att han gömt min hårddisk där!! 
 
Jag ringde polisen och dem har varit här ute. Men både igår och idag har han inte varit hemma på kvällen.  Kol svart!!
 
Igår fm ville vaktmästaren ha hjälp av den här människan och lasta av tegelpannor, då säger människan att han inte törs gå ut! Hahahahaha!!
 
Men iaf..
Idag ringde dem från hallsberg psykiatrin,  dem hade en ledig tid på eftermiddagen.  Den tar jag! Marcus skulle ta hundarna medans jag tog beirut..  Trodde jag ja. Nej beirut vägrade starta. Ringde mia i ren panik, så marcus fick vakna i lugn o ro.
Kommer till hallsberg,  skön läkare som förstod mig. En av den äldre generationen som avskyr datorer. Han förstod precis vad jag prata om, jag behövde inte beskriva speciellt mycket.  Skönaste känslan var när han sa åt.mig att "jag ser och hör mer än vad du tror, är man gammal i yrket så lär.man sig signaler. Och kag ser att du kämpar med ångest just nu".. Jaaa! 
 
Vart iaf sjukskriven till lucia, och även retroaktivt.  Fått atarax att äta när det är som värst. För jag klarar inte attackerna själv. Dem är för kraftiga med allt nu. 
Förut har det gått. 
 
Och sen var jag till brottsofferjouren pch prata. Och det kändes skönt. För set känns som att jag bara pratar om det här och mina vänner ledsnar skert :-/ 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela