® när ska det sluta?

Publicerad 2014-11-22 16:13:46 « Vardagen,

Visst har jag haft tankar på att flytta,  men jag kan inte. Då kommer jag få problem att jobba då.min bästa hundvakt är här.
 
Igår fick jag dock reda på att jag sökt lägenhet,  en trea, i fellingsbro. Med mitt.personnummer!  Skrämmande! 
Men om jag nu skulle söka lägenhet så behöver jag inte då det tydligen är någon annan son gör det åt.mig.
Ip adressen som mailet.kom ifrån, är från samma som har skickat kommentarer på min blogg. Och ja. Det är den där människan.. 
 
Jag känner mig fortfarande äcklig o.smutsig,  jag.försöker att ta tag o det här. Leva så naturligt som möjligt. Men det är svårt då det är i huvudet på mig hela tiden!
 
Cheva har varit dålig inatt. Cp panik blev det, men han verkar bättre. Vet inte om jag ska våga duscha av honom,  bara skölja ur.pälsen.. Om.det kan vara det han fått i sig. Eller om det är.öroninflammation.. 
Det jobbiga är att han spyr, men han har fått.behålla lite frukost. Och snart dags att ge dem kvällsmat så får vi se..
 
Jag kreverar.snart!
Jag försöker visa.mig.glad utåt, försöker glömma men det går.inte!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela