® Jobbfronten har löst sig ... För i år

Publicerad 2013-11-22 13:40:44 « Vardagen,

Jaha! Då har jag skrivit kunskapsprov för att kanske kunna få delegering på insulin, känns inte riktigt helt 100% men vi får väl se nästa vecka när jag fått diskutera svaren med sköterskan :)
Samt att jag trodde att jag skulle få månadsanställning mellan 16-17/12 och året ut, men icke. Schemat jag går på nu går ut 6/12, och nya börjar 9/12 och går ut 5/1 :D Hur glad som helst !!
Och det är bara ett enda pass som krockar med mina drömmar om körkort, en körlektion.. Får väl se om det går att byta lite eller hur jag gör..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela