® Onsdag - barnvakt :-)

Publicerad 2013-05-29 13:29:25 «

I måndags blev det en tur in till mormor, vi käkade lunch på pizza hut och så blev det en sväng på Mio :-) Sen kom mamma och hämtade mig, vi åkte hem till henne. Jag klippte klorna på Igloo, som flyttade till mamma, och vi åkte och handlade hö och lite mat.



Kvarntorp design presenterar det nya krukbordet. Lite vingligt men man får fördela vikten rätt ;-)

idag är Goliat o Fanny här, åker hem imorgon. Bara synd att det ska regna hela dagen idag :-( Imorgon ska jag in till Kumla och gå utbildning via jobbet. På fredag kommer det hö, på lördag är det utställning i Stockholm. Mamma och Annika åker med. Det kommer bli roligt! Jag längtar!

Och snart har hjärtat semester, och jag jobbar hela hans semester :-( Lite tragiskt men man får njuta lite extra när man kommer hem till karln då ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela