® Jag överlevde!

Publicerad 2013-06-29 12:49:46 « Vardagen,

Jag överlevde jobbet och idag jobbar jag delad tur. Folk ringer in och är sjuka och det är tomt på vikarier - så får väl se om dem kastar in mig någon mer gång.. Jag längtar redan till lönespecifikationen nästa månad!



Bebisarna, svart vit flugsnappare, har flyttat hemifrån.. Nu har holken tagits ner och det ska byggas en ny till nästa år :-)

Imorgon blir det tripp till mormor. Men jag måste ha sovmorgon! Längtar efter sömn!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela