® Fortsättning på utredning med svanken..

Publicerad 2013-01-05 13:46:00 « Mänskligt, Personligt,

För er som inte vet något, så går det att läsa om min historia om du klickar här --> Här alltså!
 
Ja, dag två med akupunktur då. Idag gjorde det helvetiskt ont, och det är väl inte konstigt iofs. Men kände mig inte yr eller något, sjukgymnasten gav mig en överskön kudde - höll på att somna lagom när klockan ringde och det var antingen dags att snurra på nålarna eller gå upp :/
 
Han kollade även upp om jag fått tillbaka provsvaren, som jag tog i början utav utredningen, och den visar inga tecken på inflammation eller infektion - allting såg bra ut. Sen berättade han även att provsvaret på hlab27 visade positivt - vilket jag redan hade väntat mig då det är iaf tre, vad vi vet, som är positiva på pappas sida (4 med mig nu då).
 
"Forskningen har också visat att det finns ett visst samband mellan att ha uppsättningen HLA B27 i sina antigen och att råka ut för sjukdomarna Bechterews sjukdom och Reiters syndrom. Personer som har dessa sjukdomar är HLA B27-positiva i högre utsträckning än de personer som inte har sjukdomarna. Varför är inte känt.
 
Jag kommer fortsätta min kamp mot detta. Allt för att slippa vara 24 år gammal och äta antiinflammatoriska resten av mitt liv - jag tycker nämligen att jag är för ung än så länge. Jag vill bespara min lever det, även om jag vet att både concerta och rökningen är dålig för kroppen - men för psyket är det bra ;) hihi
 
Och nu märkte jag även att jag har små märken i svanken, efter nålarna ^^ 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela