® Välkommen tillbaka

Publicerad 2013-12-17 15:56:38 « Vardagen,

Du har inte varit saknad, det har fungerat bra utan dig. Vad vill du nu? Är du här för att säga åt mig att ta det lugnt? Jag tar det lugnt! Det enda är saker som jag inte kan påverka, bara ge fan i och tänka på mig själv. Men det är inte alltid så lätt..

Men varför väcker du mig på nätterna? Varför ser du till att kroppen är tröttare än vanligt? Jag förstår, och vet om, att jag behöver göra annorlunda - men jag kan inte ändra på vissa saker..

Varför säger du åt mig att tänka på mig och prioritera annorlunda, när det inte är något alternativ när jag är i den situationen jag är i just nu??

Ångestmonstret, välkommen tillbaka - du har inte varit saknad!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela