® 2-1

Publicerad 2012-09-30 10:59:00 « Mänskligt,

Vi spelade monopol igår, jag förlorade stort men gav inte upp. lagom irriterad och klockan var långt över midnatt - jag vann till slut! :-D inte sovit speciellt mycket, sova mer!
sen funderar jag på hur jag ska försöka förklara för mig själv att sluta pilla på varenda liten jävla sårskorpa eller liknande. det slutar alltid på samma sätt = stora sår! jag river alltid upp sår, finnar.. nu börjar tom jag ledsna på det, då det gått så långt att det blivit djupa sår som tar flera månader att läka, troligen för att jag pillar upp dem hela tiden, och dem är infekterade och dem gör fruktansvärt ont!!sluta riva upp dem? hm jo, för det har jag ju inte provat?det är som ett beroende -.-
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela