® Yttre stimuli

Publicerad 2012-10-25 07:46:05 «

Är du en av dem som kan bli störd för minsta lilla?

Det är jag.
Lyssnar jag på musik i hörlurar, vill jag inte höra ljud utifrån. Därför vill jag alltid ha högsta volym när jag åker buss, då slipper jag höra bussens motorljud och allt prat. Men i vissa hörlurar hör jag igenom iaf och hjärnan får svårt att hålla isär ljuden. Det blir kaos, stressad och irriterad.

Också när man sitter och skriver, musik på högsta volym i öronen, annars hittar jag på annat.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela