® Överlycklig?

Publicerad 2012-10-29 22:33:03 « Hundliv, Träning, Vardagen, Zheeba,

Det finns dem som undrar varför inte Zheeba kan vara hemma själv, och det får du nog fråga henne själv om. För jag har bara spekulationer. Och tro mig, jag har slitit mitt hår med ensamhets träningen. Men inget har fungerat, men efter att vi flyttat ut till Kvarntorp så har det gått mycket bättre. Vi har dock inte lyckats lämna henne när vi ska iväg och handla eller så, men hon har varit ensam hemma i runt 3 timmar som längst. Och då har vi bara varit in till grannen. Öppnat balkongdörren så hon kan sitta där, även höra oss. Så då har det inte varit några problem.
 
Men kommer jag eller Marcus hem, efter att vi varit borta några timmar, så blir hon överlycklig. Och det går inte att få ner henne, det är bara att ignorera och låta henne varva ner själv. För håller du i henne, korrigerar, så blir hon ännu värre. Uppmärksamhets krävande donna ;)
 
 
Så här kan det alltså se när man kommer hem från tex skolan, och hon har varit hemma med Marcus hela dagen:
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela