® Kvarntorp !

Publicerad 2012-10-17 11:43:32 « Vardagen,

Igår var en positiv dag, jobbigt men positivt!
 
Kommunen var här ute, vi bjöd på fika och tog en promenad i området. Det bästa, med dessa som kom, var att dem kunde hänvisa till personer om det var något speciellt. Det kändes riktigt positivt :) En av dem som var med hade varit här ute förr, då kommunen ägde området, så att han var med kändes riktigt bra. Dessa två hade även bra idéer här ute. Och så kom det upp om förening här ute, jag står fortfarande i valet och kvalet. Det är ju enklast, om man vill få det bra här ute. :/ Samtidigt så ska det vara pappersarbete, ork och tid. Lust, lust att fixa i ordning här ute - det finns det gott om inom mig ;)
Men dem skulle återkomma till mig, och det känns underbart :D
 
Idag är Fanny här och vilar upp sig!
Regnet är här idag också..
 
Igår snurrade jag till det med enhjulingens dator, så jag hann inte skriva av tid osv.
Dagens då:
Tid: 33.46 min
Sträcka: 9,75 km
Kcal: 623
 
 
Ska sätta mig med Medicin uppgifterna idag, och umgås lite med Tutti.
Tänk att det inte är långt kvar till lön, och inhandling av material till min första fack bur :D Med hjälp av Marcus så kommer den bli asa bra :D 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela