® Godmorgon Godmorgon!

Publicerad 2012-11-26 09:39:04 « Vardagen,

Då är det måndag morgon, och det är dags för prov idag. Hjärt / kärl sjukdomar, inte för att jag läst på ordentligt, men det är ändå något jag känner att jag har stor koll på :) 
 
Efter det ska jag in mot Kumla, och jobba ett par timmar. För att sen åka hem och säga hej och hejdå till karln, som åker och jobbar -.- Men men, pengar pengar :)
 
Kul att gå upp och se det här:
 
Esh, jag hoppas bara min nödlösning fungerar några timmar tills Marcus vak
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela