® D7 - Sveriges Största Attitydshop

Publicerad 2012-11-12 11:01:00 « Reklam, Tips & Trix,

 
Den står så fint ovanför sängen. Jag är riktigt nöjd. Och för att visa exakt hur nöjd jag är så tänkte jag tipsa er läsare om webbutiken jag köpte den ifrån. Billig var den, billig och snabb frakt. Även om jag har mitt utlämningsställe i Kumla, på samma plats som D7, så går det ruskigt fort ändå :)
Jag har alltid gillat deras sortiment, bra priser men framförallt trevlig personal.
 
Kika in och se om du hittar något som faller dig i smaken, vetja ;)
 
 
 
Kolla Även In
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela