® Ojdå!

Publicerad 2012-05-09 12:38:39 « Vardagen,

Jag tänkte sätta mig och kolla upp lite hunduppfödare och tänkte bara slänga ihop några raser som jag kan tänka mig inom en snar framtid. Det vart rätt så många, men här är dem:

* American Akita
* Belgisk Vallhund (Tervueren)
* Berner Sennen
* Grand Danois
* Rhodesian Ridgeback
* Saarloos Wolfhond
* Sankt Bernhardshund, långhårig
* Shiba
* Schäfer (rakryggad, långhårig)
* Vit herdehund

Jag kan även tänka mig ett par andra raser också, men dem här har varit favoriter länge nu. Nu ska jag kika närmre på några uppfödare :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Samuel

Publicerad 2012-05-12 19:23:39

Jag och min sambo orkade inte med ensamheten hemma efter Cocos. Därför köpte vi häromdagen en "Siberian husky svart schäfer" korsning. Du som kan allt om hundar kan nog tänka dig vilken skönhet det kan bli =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela