® Hemligheter?!

Publicerad 2012-05-08 19:19:13 « Vardagen,

Har du några hemligheter inom dig som varken din bästa vän eller sambo vet om? Det kan jag svara på åt dig, det har vi alla! Alla har vi våra små hemligheter! Det kan vara tankar, händelser, något du bara gör i hemlighet..

Det har iaf jag.
Det är ett sätt för mig att få ur mig det jag har inom mig, utan att behöva dela det med hela världen. Word? Nej du, jag vill ha lite färg runt min dagbok :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela