® Kvällspromenad

Publicerad 2012-01-04 23:07:09 « Fitness!,



Det vart en liten kvällspromenad, nu är jag på väg igen! Nu ska det bli morgon- och kvällspromenad varje dag fram till skolan börjar, då blir det nog bara kvällspromenader. För inte fan går jag upp ett par timmar tidigare bara för att gå ut i kylan, även om det skulle vara skönt när det är gjort.
Den här rundan kommer jag försöka gå varje kväll nu, när det är ljust får det bli längre turer :)


Efter 2km så försvann alla gatubelysningar och gissa om jag var nojig och livrädd. Runt 3km sträcket så gnisslade det i skogen bredvid, och jag hoppade till och hjärtat hoppa ur halsgropen - det var länge sen jag var så rädd..

Sen har jag fått höra av Amanda att jag inte går speciellt fort.. Det finns ingen vettig förklaring men här har vi två anledningar:
* Morgonpromenaden - Vadmusklerna värkte utav fan, och jag bestämde mig för att gå lite saktare tills dem hade värmt upp sig.
* Kvällspromenaden - Fick jag sällskap av Mario och Anders. Mario är känd för att gå sakta men säkert, så det går sällan fort när han är med, men nu har vi en tid att slå iaf, så om en vecka kanske det inte alls tar så lång tid att gå samma runda. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Amanda & Akila

Publicerad 2012-01-05 04:45:24

Äsch, jag jävlades ju bara med dig ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela