® Måndag kväll

Publicerad 2012-02-20 22:45:59 « Vardagen,

Vad har jag hunnit med idag? Ingenting, riktigt skönt måste jag säga. Det blev en liten promenad runt lunch med Fanny och Zheeba, blandat med olika aktiviteter men tog inte med mig kameran då det blev så dåligt väder. Och så hade inte tid heller då båda var riktigt taggade. :)

Sen har jag stått och snackat lite med Göran, Mario och Anders. Och då kommer sommaren tillbaka. Hur skönt det var att kunna sitta ute och snacka och bara ta det lilla lugna, den tiden saknar jag lite grann. Men det är snart dags för sommaren igen, och den här gången har jag en uteplats och så ska vi fixa grind så Zheeba kan vara lös och en utebur åt kaninen. Hur underbart som helst. :) Längtar som fan! Och så kommer jag börja köra moppe igen, ursch vad ung man kommer känna sig men så skönt det ska bli. Slipper man oroa sig för ekonomin så jävla mycket, det blir billigare än att åka buss, men jag måste fixa ett ordentligt headset med längre sladd, det här funkar ju inte :(


Nee, nu är det dags att lägga sig i sängen och mysa ner sig med Tussan och glo på One Tree Hill. Imorrn är det en ny dag och på onsdag är det dags att åka in till stan och gå runt lite med svägerskan Maria. Anders ville ha med mig, imorrn, och vara fotograf för hans jobb. Dem ska ha övning med jobbet, något med att ligga i svinkallt vatten. Men vi får se hur det blir..


Forever and ever, baby! <3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela