® Du är för alltid saknad!

Publicerad 2012-02-15 23:31:56 « Mänskligt,

Du ska veta att jag tänker på dig varje dag och natt
Det går inte en dag utan att mitt hjärta får ett spratt
För du finns inte längre och jag tänker mycket på dig
För jag saknar den där tiden, shit vad jag saknar dig
Jag älskar dig högt och det går ej att förklara
Chocken den kom och den la sig sakta ner
Orden dem ekar och nu finns du inte mer.
Vad fan ska jag göra? Jag vill ha dig

Du vet att vi saknar dig och vi vill ha dig
Vi skulle ge vad som helst, för att se dig le
Du finns i våra hjärtan och vi glömmer aldrig dig


Du lämnade ett tomrum och det sårade oss alla
Flera år har gått men minnen har ej svalnat




RIP Morfar. 7 Maj 2oo2.
RIP Farbror 23 Maj 2oo5.
RIP Smokey 1 Oktober 2oo7.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela