® Åååååhh !!

Publicerad 2012-02-09 13:44:45 « Vardagen,

MVG nr 3! Hur bra känns inte det då?!! *Jag är lycklig som en bonde på en nyslagen äng*


Och så satt jag och kollade på kanin uppfödarens hemsida, jag velade ju mellan dem två med blåa ögon - och bestämde mig för den med fläcken på ryggen, nu när jag ser en annan bild på den andra - så vill jag ju ha den också! Jävla grisarsel!! Kanske, kanske? ;)

Min lilla Fläcken (Pinochio hos uppfödaren)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-02-09 15:59:12

Grattis till betyget! och vilken söt kanin!

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-02-09 19:06:23

Nämen, vilken sötnos! :)

Postat av: michelle

Publicerad 2012-02-09 21:32:57

Hej! tack så mycket :) Jo hon är så söt min lilla bebis :D



Ja men jag märker det. Jag täntke lite sådär en stund att vadå ge hunden belöning när den ser något och vill springa efter det verkar ju konstigt..måste vara mer verksamt säga nej typ. Men jag kan säga att för varje dag som går och jag kör det så blir det bara bättre och bättre resultat. Och det är redan stooor skillnad mot innan. När andra e ute går med henne drar hon förstås i kopplet och så. Men jag börjar få bra kontroll på henne nu. Vilket känns enormt skönt. När hon är lös kan hon ortfarande springa lite för långt bort. men hon springer åt minstonde inte efter människor och fåglar så fort hon ser dom. och det är skönt utan de mer jag slår handen i sidan säger hennes namn så kommer hon och sätter sig vid mig och kollar mig i ögonen. Börjar kännas riktigt bra. ska definitivt fortsätta med detta. tränar du detta själv också eller??



Btw vilken sööööt kanin. fick mig att tänka tillbaka på tiden då jag hade både kaniner och marsvin :D :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela