Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-12-09 17:31:43

Fiin hund!:)mysig blogg :)

Svar: Tack, det värmer :D
JhillhzaN

Postat av: Olivia

Publicerad 2012-12-09 22:27:41

Vilken söt hund!! Snönmonster

Svar: Tack :D :D
JhillhzaN

Postat av: Marie

Publicerad 2013-01-19 12:20:45

Ramlade in här av en slump....

Vilka härliga bilder du har och vilken vacker vovve!! :)

Har själv en "liten" Shiloh-schäfer ;)
och några hästar.



ha en bra fortsättning på året

/marie och djuren

Svar: Hej och tack så mycket :)Shiloh/Schäfer - är det ifrån samma uppfödare som haft annons på blocket ett par år i rad nu, jag minns inte vad hon heter.. :/ Jag är så sugen på en sådan :)
Vad är det för hästar du har? :)
JhillhzaN

Postat av: Marie

Publicerad 2013-01-19 12:22:45

Tror att det blev fel länkadress förut

www.teamekstrom.se
ska det naturligtvis vara

Postat av: Marie

Publicerad 2013-01-20 16:54:56

Nej det är en omplacering och han kommer från sthlm någonstans...
är det Inger du tänker på kanske?

Du vet att dom blir stora va?? hahaha...60kg o närmare 80 cm hög nu! stor bil o stort utrymme, och man får ha mkt tid över" för dom kräver en HEL del. Hjärnarbete behövs annars blir dom ganska destruktiva! :)
Jag har en minishettis, en nordis bruks tjej och en halvblodskorsning egen uppfödning. kika gärna på hemsidan....
ha det gott..
/marie

Svar: Inger? Jajo, kanske hon heter ;) hihi.Jajo, att dem blir stora och kräver mycket - det är bara bra, jag vill inte ha en soffpotatis. Men samtidigt så vet jag att både Schäfer och Shiloh inte kräver lika mycket som tex Tervueren eller Malinois. Jag är öppen för utmaningar och är inte speciellt rädd att ta mig an nykomlingar så :)

Åh en nordis! Oerhört fina! :D
Ska kika på hemsidan..
Ha det :)
JhillhzaN

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela