® Zheeba - Världens bästa! <3

Publicerad 2012-04-21 19:33:49 « Zheeba,


Jag kommer aldrig kunna förklara mina känslor för den här fyrbenta damen, aldrig! Så mycket som hon har varit med om, så mycket som hon har följt med överallt, så många gånger som hon har förvånat mig. Jag kommer aldrig kunna förklara henne, hon är som hon är när hon inte blev som hon skulle. Min bästaste vän, min själsfrände här på Jorden, mitt livs största kärlek, min bebis, MITT ALLT! <3 <3


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela