® Flitigt!

Publicerad 2012-04-04 10:31:18 « Vardagen,

Puh! Färgen vart rätt så okej, och jag bokade tvättstugan igår ju. Bra att jag kommer ihåg exakta tider -.- Jag bokade ju både grov och vanliga för att kunna tvätta vissa mattor, så jag får väl skutta förbi där snart och dubbelkolla ;)

Sen har jag fått förfrågan om jobb, torsdag+fredag, så nu inväntar jag svar.
Jag kan ju inte jobba lördag/söndag då Fanny kommer hit och myser med oss :D

Ska även försöka ta mig ut på andra sidan Örebro och hämta moppen, så att den står här, kan vara skönt när jag vill jobba helg och det enda som strular är skjuts. Då är moppen perfekt, sen skulle jag vilja ha den här innan skolan börjar så jag kan ta den dit. Blir lite billigare. :)
Sen ska ninisarna få komma ut idag, meningen är att jag tänkt försöka få någon bra bild på dem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela