® Zheebas Trix

Publicerad 2011-09-22 21:34:30 « Träning,

Det är många som har frågat efter film på hur jag tränar min hund. Men eftersom jag inte vill lägga ut en film på mina metoder så jag tänkte bara slänga ihop en film med dem trix som hon kan. Dock missade jag ju självklart två stycken. Så det får bli en annan gång. Jag är iaf ganska nöjd att jag kom ihåg så många. Har säkert glömt fler än två, men jag får väl börja skriva upp ^^, (ps. Kom på att jag glömde ju att hon lärt sig stänga luckorna, stå balans på lådor och träd.. D.s)

Det blir nog en ny film så småningom, och tills dess ska jag ha skrivit en lista på vad hon kan så jag inte glömmer något :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela