® Sovmorgon - Är det sant?

Publicerad 2011-09-01 22:15:58 « Mänskligt,

Känns som jag inte haft sovmorgon på hur länge som helst. xD
Iofs så är det första dagen som jag varit vaken hela dagen och inte
gått och lagt mig 1-2 timmar efter att lilla Lovis fått sitt :)



Dem tre tjejerna och jag har varit i skogen och haft lite trix träning, balans
övningar med lite små hinder och hjärngympa idag. Det har varit mysigt att
ha alla tre. Det kändes bra - och det tycker dem också. Det märks på hela
dem. Och det är så kul att se.

Och efter idag så känner jag att glöden har kommit tillbaka - jag vill göra
något åt det den här situationen nu - NU! Och det ska jag! Jag har hittat
min motivation - mina tre underbara tjejer <3 Och framförallt min älskade
snutteplutte gullunge - Marcus - som orkar stå ut med mig ;P


Jag skulle inte kunna ha det bättre - jag har den finaste kärleken i världen! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela